לימודי ספרדית למתקדמים

הקורס ללימודי ספרדית מתקדמים מיועד למי שיש לו יכולת גבוהה בספרדית. מטרת הקורס היא  העמקת הידע וההבנה הביקורתית של הלומדים את השפה והתרבות הספרדית, תוך המשך שיפור השליטה שלהם בשפה, בהבנת קריאה והאזנה וכן ביטוי בעל פה ובכתב.

הקורסים ללימודי ספרדית למתקדמים מאפשרים ללומד לבחון היבטים לשוניים, תרבותיים, חברתיים, פוליטיים והיסטוריים של העולם דובר הספרדית.

תוצאות למידה

  1. לתקשר בקיאות ובביטחון בספרדית

  2. לזהות את המבנה והשימושים בספרדית

  3. להפגין הבנה של ההיבטים התרבותיים והבלשניים בשפה הספרדית ובחברות ובהקשרם החברתי-היסטורי

  4. לבנות סכמה של הקשרים בין השפה הספרדית למקורותיה הגאוגרפיים, החברתיים והתרבותיים.

  5. להכיר בחשיבות של תקשורת בין-תרבותית. 

אם אתה רוצה להתמקצע את הספרדית שלך, הגעת למקום הנכון! 

ספרדית למתקדמים ניתן ללמוד בשיטות שונות: 

  1. קורס ללימוד עצמי המחולק ליחידות בעלות נושא חופשי המורכב מדקדוק, אוצר מילים ושיעורי הגייה; טיפים תרבותיים. 
  2. קורס פורונטלי עם מדריך בו מתמקדים בעקרונות השפה הספרדית, הבנתם וניתוחם.

  3. מורה פרטי – מפגשים אחד על אחד לדיוק הצרכים ולמידה מותאמת

כל אחד יודע מה הדרך הטובה ביותר עבורו ומתאים ובוחר את המסלול שלו ללמודי ספרדית.

לימודי ספרדתית למתקדמים

מה ההבדל בין ספרדית בינונית לספרדית מתקדמת?

קשה לקבוע באופן מדוייק מה רמת הספרדית שלך ואיזה רמת מתקדמים מתאימה לך. אנחנו יודעים להגיד שלומד ברמה בנונית ביניים מבין ומשתמש ב -500 מילים באוצר מילים,  ואילו מתקדם יודע 800. זה לא כל כך חתוך ויבש.

באותו אופן, איננו יכולים למדוד במדויק את רמת השפה של הלומד לפי מספר השבועות או החודשים שהם בילו בלימודים. לומדי ספרדית הם כולם שונים מטבעם. יש כאלה שנכנסים לשעות רציניות בדיוק כי הם זקוקים מאוד לזמן הלימוד הנוסף כדי לדפוק את היסודות במוחם. יש אחרים שקולטים שפות כמו ספוגים יבשים, והם ישתלטו על היסודות כהרף עין.

הדרך העיקרית להבחין בהבדל בין ביניים למתקדמים היא באמצעות ניואנסים. שוב, זו הבחנה איכותית. לומד ברמה בינונית  יהיה בקיא בכללי הספרדי של דקדוק, והטיית פעלים ושימוש (למשל הם יכולים להבדיל בין  por / פסק ו Ser / estar ). תלמיד מתקדם יכול להיות יצירתי וידע מתי להפר את הכללים הללו.

כמה הבדלים בולטים יותר בין תלמידי ביניים למתקדמים:

  • לומד מתקדם יוכל לבנות משפטים מורכבים ומורכבים בקלות יחסית ובזרימה. עמית הביניים עדיין עומד בראש לימודם.
  • לומד בנוני יודע את המבנה והשימוש הנכון של משפטים, ביטויים ומילים. המתקדם יכיר את המבנה והשימוש הנכון והאותנטי כאחד – כלומר שהם יידעו כיצד הילידים משתמשים בדברים האלה כלאחר יד (ולעתים) בצורה לא נכונה בדיבורם היום יומי.
  • תלמיד ביניים יכול לתפוס ספר ספרדי , סרט או טלנובלה , אך הם יבזבזו יותר זמן בתרגום נפשי מספרדית לשפת האם שלהם (ולהיפך). מתקדם יכול לחשוב ולעבד נפשית דברים בספרדית כל הזמן תוך כדי ללעוס פופקורן כלאחר יד מול הטלוויזיה.

מדוע ללמוד שיעור ספרדית מתקדם?

התשובה מאוש פשוטה. אם לא תמשיכו בשיעורי הספרדית, תאבדו את הרווחים שהשגת בשיעורי המתחילים והבינוניים. אלא אם כן תתאמן ותמשיך לשלבי לימוד גבוהים יותר, הספרדית שלך לא תשמר.

מתעניין בלימודי ספרדית?

לימוד ספרדית למתקדמים

לימוד ספרדית למתקדמים

בשנים האחרונות אנו עדים לתאוצה שהולכת ומתעצמת בכל ההיבט של לימוד ספרדית למתקדמים. בשל כך כי הלימודים הללו מיועדים עבור מי מבינכם שכבר בקיא ברזי

קרא עוד »